Gold in white snow

Tuesday, January 5, 2010



Witam Was w Nowym Roku:) Mam nadzieje, że rozpoczął się dla Was równie miło i szczęśliwie jak dla mnie. W pierwszym noworocznym poście pokazuję Wam nową cekinową spódniczkę, którą planowałam kupić od dawna, właściwie od ostatniego lata, gdy zobaczyłam to zdjęcie - idealne połączenie złotych cekinów z prostym czarnym t-shirtem. Zamierzam ją nosić w podobny sposób, łącząc z elementami jak najbardziej codziennymi, prostymi, a nawet z odrobiną vintage, aby złamać trochę imprezowy charakter cekinów.
A wybiegając w przyszłość, myśląc o tym, co będę nosić na wiosnę, na mojej liście zakupowej jak na razie widnieją dwa podpunkty. Pierwszy to bluzka albo spodnie w kwiatki (myślałam, że kwiatki mi się już znudziły, ale ta fenomenalna dziewczyna przekonała mnie, że prawdziwy sezon "na kwiatki" dopiero nadchodzi. Przy okazji nabrałam ochoty na mieszanie mocnych, pozornie niepasujących do siebie wzorów. Na razie myślę jakby to zastosować na sobie nie wyglądając przy okazji jak klaun;) ). I podpunkt drugi: szara bluza, może w stylu tej od Alexandra Wanga, albo Whistles, idealnie zakomponowana przez Christine Centenera'e.

ENGLISH: Welcome to 2010:)! I hope your start was as good as mine. Today I want to show you this gold sequin skirt, which I was going to buy for months. Actually, since last summer when I saw this photo with a perfect combination of golden sequins with a simple black T-shirt. I’m going to wear it as an everyday item, not necessarily as party outfit. Talking about the future, there are two items on my shopping list for early spring. Number one: a blouse or trousers with floral motifs (I thought I was fed up with flowers, but this magnificent girl convinced me that flowers will be in vogue soon. And I feel like mixing strong patterns which seem not to match. The question is: how to do it without looking like a clown…) Item number two: a grey blouse, like the one by Alexander Wang or Whistles, perfectly arranged by Christine Centenera.


fot. Magda

blazer - vintage
t-shirt - MISBHV
skirt, boots- H&M
scarf - Simple

Share this article on :
 
© Copyright 2011 Alice Point All Rights Reserved.
Free Templates by Cool Blogger Tutorials- Powered by Blogger.com.