Floral kimono

Friday, May 15, 2009



Do tej pory noszenie skarpetek do sandałów uważałam za jeden z największych "grzechów" modowych. Oczywiście nie mogło się stać inaczej: zmieniłam zdanie. Za sprawą tej dziewczyny, której blog i styl jest dla mnie ostatnio bardzo inspirujący. Ta stylizacja chodzi mi po głowie już od dłuższego czasu. Z dnia na dzień przekonuje się do kupna długiej hippie spódnicy albo sukienki, którą połączyłabym z oversize'ową górą. Oprócz tego chciałam bardzo podziękować Monice z Vintage Hunters za ten cudny, uniwersalny i pasujący do wszystkiego t-shirt "Krata", który dała mi w prezencie przy okazji niedawnej wizyty w Warszawie.

Translation: I used to hate wearing sandals with socks. But now thanks to Gala I change my mind. Her style and blog are very inspiring for me. Also, I want to thank Monika from Vintage Hunters, who gave me this beautiful t-shirt during my last visit in Warsaw.


fot. Marika

floral kimono - vintage
skirt - H&M Trend
bag - Echo
sandals - Zara

Share this article on :
 
© Copyright 2011 Alice Point All Rights Reserved.
Free Templates by Cool Blogger Tutorials- Powered by Blogger.com.