Backstage

Friday, May 22, 2009



Miesiąc temu miałam okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej do nowego magazynu o modzie DILEMMAS. Wielu z Was na pewno słyszało już o tym przedsięwzięciu, bo jest o nim głośno nie tylko w świecie szafiarskim. Główną inicjatorką i readaktor naczelną magazynu jest Ewa Kosz. Cieszę się, że zostałam w ten cały projekt "zamieszana". Jestem pewna, że Dilemmas odbije się sporym echem w polskiej branży modowej. Poniżej pare zdjęć z backstage'u.

Translation: Here are some backstage photos from DILEMMAS MAGAZINE photo sesion. It took place month ago in Warsaw. I'm so happy I could take part in it:)

Zdjęcia robiły standardowo Aife i Vilk. Sesja trwała od rana do wieczora. Nie wiem, jak one wytrzymały cały dzień w pozycji stojącej, ale szczerze podziwiam:) God job, Girls!
Zdjęcia odbywały się w warszawskiej Akademii Fotografii. W projekt zaangażowanych było sporo osób, więc wszystko było zorganizowane po prostu na medal.
"O taak, tooo mi się podoba!"

Ewa Kosz - nasza szalona;) redaktor naczelna z Dagmarą, której fryzura w stylu retro zrobiła na mnie duuuże wrażenie!

Makijaże - prawdziwe dzieła sztuki - robiła Kaja Krosnowska. Pozatym do tej pory jestem pod wrażeniem jej cudownych tatuaży!


Share this article on :
 
© Copyright 2011 Alice Point All Rights Reserved.
Free Templates by Cool Blogger Tutorials- Powered by Blogger.com.